Babosos feliços

3:21 p. m.

( 4 ) Comments

Com deia en Pou a RAC1 Que l'Sport regali pitets per a tots els socis! perquè als culers ens cau la baba amb el gol d'en Ronnie ahir. Molts diuen que el millor gol que ha marcat mai amb a samarreta del Barça, simplement espectacular, només cal veure el vídeo...



Si algú troba algun vídeo amb comentaris en català i m'envia l'enllaç li estaré eternament agraït... jo no n'he trobat cap al youtube, potser d'aquí uns dies...

4 Responses to " Babosos feliços "

MaRiNa said :
3:38 p. m.
tenies rao. a mi ni fu ni fa
Alepsi said :
6:49 p. m.
Caram, quin golarro, no? Mira tu, quina gràcia... no l'havia vist (algun dia em faré mirar això de la meva desinformació.... de fet no sabia ni que el barça jugava... maaaaaaare meva!)
David said :
3:33 p. m.
bé Alepsi si no t'interessa el futbol tampoc has d'estar gaire informada... ara que no et faci ni fu ni fa el golarro d'en ronaldinho... Marina això si que has de fer-t'ho mirar! :P
Roger FJ said :
1:30 a. m.
Tio el Pou mai dirà que l'Sport regali el pitet del Barça!!! Rac1 és del Grup Godó, per tant diu que ho faci el Mundo Deportivo... jeje :P

Publicar un comentario