Doncs jo vull una XXL!!

12:50 p. m.

( 17 ) Comments

Ja fa uns quanta dies que roda la noticia pro volia comentar-la… “El Ministeri de Sanitat, a través de l'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària (AESA), ha emès un comunicat on denuncia la darrera campanya publicitària de Burger King i en demana la interrupció immediata.”

Resulta que la campanya publicitària de Burger King incita a menjar les seves hamburgueses... i també resulta que les hamburgueses de fast food engreixen. (Caram, quina sorpresa!!)

I sembla que el ministeri de sanitat ens ha de protegir d’això perquè la gent és “tonta” i com que ho anuncien a la tele, aniran en massa al Burger King, s’atiparan d’hamburgueses XXL i la seva salut es veurà greument afectada.

Per una part crec que és correcte que el ministeri de sanitat prengui aquesta mesura ja que ho fa en base a un acord que va firmar amb les cadenes de restauració en el que aquestes es comprometien a "no incentivar el consum de racions o porcions individuals gegants"... si han firmat un acord l’han de complir.

Pro per altra banda no crec que aquest acord hagués d’existir. No crec que el ministeri de sanitat hagi d’interferir en aquest temes... volem una societat liberal o volem estar sobreprotegits pel govern?

Les cadenes de fast food porten molts anys oferint-nos productes XXL, i si segueixen augmentant la mida de les porcions és perquè la gent les compra. Jo no soc un consumidor habitual de menjar ràpid, pro si que de molt en molt em ve de gust menjar-me una "superhambuerguesa" amb tot inclòs, i per això no em moriré, ni em tornaré obès de cop, i no m’agradaria no poder fer-ho perquè un ministre ho hagi decidit així.

El que ha de fer el ministeri de salut és promoure uns hàbits d’alimentació sans i moderats entre la població, no pas prohibir-nos les llamineries com als nens petits no?

17 Responses to " Doncs jo vull una XXL!! "

9:03 p. m.
ei ariel!

Mira jo si hagués de decidir sobre aquest tema no sabria pas que fer. Per un cantó trobo que s'estàn passant. No se si volen que arribem als índexs d'obesitat dels EEUU on la mort per malaltia coronaria és ja molt elevada.
LLavors potser seria millor fer una llei reguladora de les mides del menjar... però per altra banda si prohibim això, no hauríem de prohibir abans moltes altres coses que són molt més nocives???

That's the dilema!!

Només una cosa: com et mengis una xxl cada dia acabaràs com una vaca, DESPRÉS no em diguis que no et vaig avisar!!!

Salutttt!!!
Alepsi said :
9:19 a. m.
Ostres, és el segonbloc que visito que parla de les XXL aquestes... jo crec, sincerament, que cadascú tria el que menja. Si ets tan subnormal de dedicar-te a menjar només XXL tot el dia, per esmorzar, dinar, berenar i sopar, doncs tu veuràs! Probablement acabis amb les artèries més obstruides que la C-58 de bon matí....
I en el cas de nens petits, que és el tema que sembla que més preocupa als ministres... doncs al cap i a la fi, els que hauríen de decidir què mengen són els seus pares... i si són uns inconscients i els maten a cops de bolleria industrial i XXL... doncs poca cosa es podrà fer si es retira l'hamburgueseta dels collons.... no?

[Guau, perdó per l'extensió... m'he aixecat inspirada! xDD]
MaRiNa said :
10:21 a. m.
aver, de gent tonta ni a tot arreu i si es volen comprar un XXXXXL i el tenen a ma ho faran. De la mateixa manera que jo ja ni trepitjo el burger king. Suposo que els del ministeri o volen fer el millor que poden..
jejeje as afegit la meva frase a frases celebres!!! ueeee ja stic a la llista de privilegiats!
David said :
12:54 p. m.
ahir vaig llegir al metro sobre un restaurant americà que es deia Heart Grill Attack, que havien tret la hamburguessa "quadruple by-pass" una hamburguesa de 4 pisos amb autentic greix de porc... el lloc està ambientat amb cambreres vestides d'infermeres sexy i tenen una cadira de rodes per a l'home que sigui prou "mascle" per acabar-se el menú... increible

ema: Jo crec que abans de prohibir s'han de buscar altres solucions, prohibir es molt fàcil.

alepsi: totalment d'acord, i ja estàn be els comentaris llargs, donen més vidilla a la conversació.

marina: doncs jo si que hi vaig al burger king, igual 3 o 4 cops a l'any pero hi vaig, i no passa res, està bo. I la frase celebre... si, ara nomes falta que deixis una foto!!
Anónimo said :
1:33 p. m.
Estic completament d'acord amb tu! I l'anunci que has penjat és tan ofenedor per als vegetarians!

En resum, que m'ha encantat el teu bloc i tb veig que tenim uns gustos musicals mol semblants.

Et seguiré visitan ;P
David said :
3:19 p. m.
Gràcies yrun, m'alegro que t'agradi em meu blog!

Estic d'acord en que l'anunci és ofensiu pels vegetarians i si el fessin retirar per aquest motiu no hi hauria cap queixa suposo ;)
Mikel said :
5:02 p. m.
Es vergonyos que prohibeixin una cosa aixi...vergonyos....
Anónimo said :
6:18 p. m.
Sobreprotecció ? Tu creus que és per sobreprotecció ?
Perquè la despesa sanitària per tractar les afeccions provocades pel sobrepès no tindras res a veure, no ?
És que l'estat és tan maco, tan altruista, tan refinat, tan...
David said :
7:07 p. m.
polromeu, les afeccions provocades pel sobrepés no es solucionen prohibint un anunci, es solucionen informant i concienciant a la gent dels problemes que poden produir els mals hàbits alimentaris. Prohibir ha de ser sempre l'últim recurs i, normalment, no sol funcionar...

Per cert, ja està solucionada l'errada del cartell del post anterior no m'hi havia fixat, gràcies ;)
Anónimo said :
10:44 p. m.
No es solucionene prohibint, sino conscienciant ?
Per això la publicitat consciencia per norma ...
Potser és que estic una mica desil·lusionat amb l'empanada mental que duu la grandíssima majoria de la gent i com se la saben de llarga els qui ens volen vendre.
David said :
10:51 p. m.
Pol, la publicitat se suposa que fa el que ha de fer, i els governs s'han d'encarregar de formar uns ciutadans que no singuin tan tontos com per empassar-se tot el que veuen en un anunci.

A més, prohibint l'anunci no fas desapareixer el producte... i no, prohibir el producte tampoc és la solucio, perque una hamburguesa no mata I si em ve de gust menjarmela i al senyor King vendremela doncs tots contents...
Anónimo said :
1:18 a. m.
I què proposes, primer la felicitat o la salut ? O d'això ja se'n encarrega l'estat d'ordenar-t'ho ? I quan dic ordenar és a posar-hi ordre.
Per molt que t'agradi (ho admeto, aquesta hamburguesa l'han creada per a mi, així de mòrbid sóc), la tonteria del consumidor és la mateixa, i en general, elevadíssima.
Per a cremar un menú del BK caldria pujar 1200 esglaons, que són les escales que pujo i baixo a casa en 4 dies, com a molt; això resulten 2 menús d'aquests a la setmana.
Que content que estaria el BK amb mi, independentment de la meva salut, mentres ho pugui menjar i sigui feliç ... tots contents ;) !
David said :
1:27 a. m.
Pol... l'estat no ordena res, ho ordeno jo, que per algo soc un ens independent... si vull ser sa no m'ho menjo, si vull ser feliç m'ho menjo... així ed fàcil. Alguna pregunta més?
Anónimo said :
12:18 p. m.
Si vols ser feliç i sa, què fas?
Tants ens independents coneixes?
No m'agrada, però crec en el màrketing.
David said :
8:11 p. m.
Pol, no es pot ser feliç i sá, el meu comcepte de felicitat inclou la ingesta de grans quantitats d'aliments poc saludables... no es pot tenir tot!

Si, conec a uns quants ens independents, deu ser que em relaciono amb la gent adient.

Jo crec que podriem anar tancant ja la discussió, aquest post ja és una mica vell...
Anónimo said :
9:58 p. m.
Ok.
MaRiNa said :
10:17 p. m.
piqeeeeee!!!!
XD

Publicar un comentario