La crisi del bloggero

12:49 a. m.

( 11 ) Comments

Ara ja sé el que senten els escriptors quan agafen fòbia a la pàgina en blanc… fa temps vaig llegir un llibre del Stephen King (Esteve Rei pels amics) que es titulava Un sac d’ossos que entre altres coses explicava els problemes d’un escriptor que patia un bloqueig creatiu.

L’escriptor tenia un truc, en èpoques de molta productivitat havia guardat novel•les per després poder-les publicar en peques de sequera creativa.

Bé doncs jo estic en sequera creativa… i no he guardat cap tema d’emergència per anar publicant (com altres bloggeros m’han comentat que fan) mentre em torno a inspirar.

Sempre podria parlar de política (vivint a Catalunya tindria una font inesgotable de temes) o podria explicar que és el que he fet avui des de que m’he llevat (avui, de fet, poca cosa) pro no vull que el meu blog es centri en la política ni crec que la meva vida sigui pas interessant per al lector...

A mi m’agrada escriure sobre coses que us interessin, que us cridin l’atenció o que us facin pensar... així que ara és el vostre torn (ara és l’hora segadors!), sobre que us agradaria que escrigués? Doneu-me idees, totes les aportacions son benvingudes!!

Per cert, si ets un dels meus lectors anònims i estàs llegint això amb la intenció de tancar la finestra en acabar el paràgraf, t’informo que comentar no mata, ni provoca impotència ni envelleix la pell com fumar... es més, alguns metges i tot han dit que deixar comentaris als blogs et fa mes feliç i fins i tot pot allargar-te la vida... mai se sap! No hi perds res per provar!

11 Responses to " La crisi del bloggero "

Mikel said :
8:40 a. m.
Has pensat en escriure sobre el comportament sexual dels mosquits quan arriba l´hivern....
MaRiNa said :
3:33 p. m.
aixxx es q sempre as d tenir temes en la reserva, encara q quan arribi l'hora d'escriure sobre ells els esborris pq ja no et fan gracia.
Cada cop q no comentes deu mata un gatet.. ja u sabeu..
Mikel said :
7:01 p. m.
Ei MArina! a mi no m´agraden els gats per lo que igual em paso uns dies sense comentar....jejejeje
7:57 p. m.
david precisament li comentava el mateix a la marina aquesta tarda: que a vegades escric coses que guardo perquè potser aquell dia ja he postejat, i mira doncs les publico el dia següent... si me'n recordo que les he guardades, a vegades trobo posts-maipublicats per l'ordinador!!

salut!

mikel = dimoni
David said :
7:57 p. m.
marina: si si molt donar lliçons pro no dones idees...

mikel: al de la marina no cal que comentis, pro al meu si!
David said :
7:58 p. m.
emma: has comentat justament quan estava donant-li al botó "enviar" que sincronitzats!! mira, si em passes algun dels teus posts jo l'adapto al meu estil i no li diem a ningú... fet?
Roger FJ said :
11:29 p. m.
Això de deixar coses en reserva no es fa mai. L'actualitat es una font d'inspiració inesgotable... jeje :P
David said :
12:17 a. m.
roger, tu actualitzes un cop al mes... clar que tens idees no et fot? per cert, ja era hora de que comentessis!!
10:44 p. m.
quin pique no?
David said :
10:47 p. m.
res, es pique pro de bon rotllo!
Mikel said :
1:31 p. m.
Mikel = dimoni ...jujasujasujsa m´ha agradat aixo...

Publicar un comentario