Pare Cruel

9:51 p. m.

( 4 ) Comments



Bé, avui en la meva gesta heroica d’un sol home contra les tradicions de tota una societat intentaré carregar-me el personatge d’en Pare Noel.

El primer motiu es que el Pare Noel, tal i com el coneixem, és un producte de la Coca-Cola... el tratge vermell i blanc... pur marketing... com diria el Chávez es tot un “sicario del imperialismo yanqui”.

Seguidament està tot el tema laboral... tots sabem que al pol nord hi ha un taller clandestí de fabricació de joguines on un munt de nans treballen tot l’any sense parar (estic segur de que ni tan sols tenen vacances pagades)... jo no vull insinuar que es tracti de cap activitat il·legal, pro té tota la pinta de ser una pràctica que frega els límits de l’esclavisme...

Per continuar estan els mals hàbits... penseu que els nens deixen substàncies alcohòliques i torrons a les cases i que el Pare Noel, a mida que va passant a deixar els regals, s’ho fot tot... no m’estranya que tingui aquesta panxa tan grossa i que sigui tan rialler!! És la personificació del sobrepès i l’alcoholisme!!

Finalment estan totes les infraccions que coment volant amb un trineu sense matricular, molt probablement sense homologar, només senyalitzat pel nas d’un dels seus rens, sobrevolant àrees urbanes (conduint begut com va ell) i si llegiu el meu article sobre les figuretes de nadal i les drogues... probablement trobareu més explicacions per a aquests comportaments.

Per tots aquest motius crec que s’hauria de suprimir la figura del Pare Noel de les festes nadalenques... si voleu celebrar alguna cosa, feu el Tió, que és molt més nostre i a més permet als marrecs descarregar una mica el seu stress practicant una mica de bullying arbori.

4 Responses to " Pare Cruel "

Alepsi said :
11:11 p. m.
Caguntot azriel... que em destrossaràs els mites nadalencs tu ara????? Jajajajaj!
Jo, si vols que et sigui sincera, sempre havia desconfiat del nas aquest vermell que porta el Pare Noel i els Renos.... que al Rudolf i a l'amo diuen que els han vist de copes por ahí.....
MaRiNa said :
3:27 p. m.
et veig una mica obsessionat amb aquest tema. relaxa't , respira i compta fins a 10 abans d'escriure el seguent post pq no vull llegir res mes sobre el Nadal!!! ni a favor ni en contra!!!
David said :
3:31 p. m.
Censora! Repressora! No permetré que cohibeixis la meva llibertat d'expressio!
12:48 p. m.
jo suprimiria el nadal, que us sembla??que no he dit el blocaire invisible eh!!!! aquest si vol que es quedi....

Vots a favor del no Nadal??

(ARIEL HI HA COSES en la vida que s'ha de ser més taxant)

salut i bon nadal!!!

Publicar un comentario