Márketing para principiantes

11:24 p. m.

( 16 ) Comments

Últimamente estoy escaso de ideas, asi que paso a la versión reciclada y remasterizada de un post de mi antiguo blog, que ninguno de vosotros leiais, asi que no creo que os importe mucho

Hoy voy a hablar de las rebajas, se que muchos de vosotros estaréis desesperados, es época de exámenes y las estais perdiendo... esa fantástica oportunidad de comprar montones de cosas que no necesitas, eso sí, a un precio razonablemente ajustado... ¡horror! ¡pavor!

Ésa oportunidad única de comprarlo todo más barato (que me lo quitan de las manos, que me lo quitan de las manos...) ¿Que no tienen de tu talla? ¿Que te dedicas a comprar cosas que no comprarias ni jarto de vino solamente porque estan baratas? Bah! para que pensar en esas cosas, ¡ahora es cuando se encuentran las autenticas gangas!

El truco es el siguiente: hay que buscar entre la ropa revuelta. Nada de mirar la ropa en las perchas o en el escaparate... hay que revolver las cajas que tienen todo amontonado y desordenado, ahí ahí es donde se esconde lo bueno!!

¿Nunca os habéis fijado que lo que hay en las cajas vale lo mismo (y de hecho es lo mismo) que hay expuesto en el resto de la tienda? pues nada, nosotros ahí, dale que te pego revolviendo una caja gigante de bambas desemparejadas, sumergiéndonos en un megacesto lleno de sujetadores y bragas (me refiero a las chicas, no al sueño erótico de nadie, degenerados!!), escarbando en una montaña de camisas que pueden ser XS o XXL (no, de tallas normales no hay, pero bueno ¡ya encogerá/se dará!)...

La cuestión es: nosotros somos felices pensando que nos llevamos una ganga, el vendedor es feliz porque se quita de encima cosas que normalmente no vendería ni de guasa... asi que todos contentos!!! y yo digo... ¿todos contentos? pues vaya mierda!! como ya es costumbre desde esta web os lanzo una recomendación, que esta esta vez es ¡no vayais a las rebajas! sí, ya se que es incoherente con el inicio de este texto pero, ¿desde cuando escribo cosas coherentes? ¿no tengo derecho a cambiar de opinion? ¿me estás mirando a mi?

16 Responses to " Márketing para principiantes "

Gurb said :
12:26 a. m.
no olvidemos que en rebajas no ponen seguros a todas las prendas ;)
Alepsi said :
8:51 a. m.
Desde luego... cuánto zumbao suelto! El uno que si primero se da de hostias porque no puede ir de rebajas y luego recomienda no ir (tu lo que quieres es quedarte tu con todas las gangas!!! Sí, sí, tu! El de las chapas!!!!!!!! xDDDDDD). Y el otro que se va de rebajas a coger prendas sin seguros... hay que ver, cómo está la blogosfera..... xDDDDD

[Per cert, denke, on dius que és aquesta botiga???? xDDDDD]
David said :
10:59 a. m.
Denke a més de "pretender" mangui?? ai ai ai mare meva... :P si eso ja em diràs on vas de compres xD

Alepsi tu precisament no et qui per dir "zumbao" a ningú... per cert, algun problema amb les meves xapes? eh eh? i per que escrius en castella? em sona rarissim! xD
Alepsi said :
12:30 p. m.
M'estàs dient zumbada a mi??? xDDDD Vale, sí, però orgullosa!!!
Lo de l'idioma... és que tinc un cert mimetisme lingüístic que em fa contestar en castellà si veig escrit en castellà... :s
MaRiNa said :
1:12 p. m.
yo tmbien tengo estes mimetismo.. pero hablarle a azriel en castellano, es demasiado raro, hasta pel meu mimetismo.
pel que fa en anar a les rebaixes, jo ja hi he anat. No acostumo a comprar gaire, sino coses que realment em fan falta... sudo de remenar en caixes plenes de roba asquerosa, manossejada i mig estripada per l'histerisme colectiu.
yrun said :
2:11 p. m.
Jaajja! Azriel! K boig k estas! Si et serveix de consol jo passo d'anar a les rebaixes, no magrada comprarme roba i em fa molt de pal entrar a les botigues i mes si vaig acompañada de les meves amigues "emprovemosu tot"... buagh! SI vaig hi he dana sola i acabar rapid i no emprobarme res ah! i si hi ha cola per pagar ho deixo i no em compro res xDD

Doncs k m'he d'anar a comprar una xupa de cuero! K fa mols anysk la vull i ara tinc diners xo em fa tan pal... K trobes me la compro o no?

(aixo si, tens raó, és innecesaria. Però estaria tan sexy en plan a lo macarra... xDDDD)
2:32 p. m.
a veure, primer de tot, m'acabo de comprar un abric a les rebaixes, i no ha estat comprar per comprar ho tenia en ment, tot i que de ganga no en tenia massa, només estava rebaixat 10 euros... però en fi amb tot el post tens raó, jo crec que és un sensor que tenim els humas de compra histerico-compulsiva i que quan es diu la paraula rebaixes doncs s'activa.

Ara, ariel, a mi no em veuràs fent cua a les 10 del matí a la porta del corteinglés, com a molt m'hi passo un mati daqui una setmana

salut
David said :
3:09 p. m.
Marina m'ha agradat la transició idiomàtica, no has captat la idea del post... la gràcia es remenar a les caixes!

yrun ara que tens diners? ets rica? estaria bé saber-ho xD
Per cert, ets la primera noia que apareix al racó de la fama! felicitats! i clar que ets famosa, sobretot ara que sabem que estàs forrada xD

^ema^ m'estàs donant la rao??? qfmp (que fuerte me parece) això crea un precedent o és un fet aillat?
David said :
3:09 p. m.
Alepsi jo no puc canviar l'idioma en el que parlo a una persona... un cop he posat el xip em costa molt canviar
8:56 p. m.
és un fet aïllat evidentment.. ha estat inevitable donar-te la raó (que no tens per suposat) jejej
Alepsi said :
9:30 p. m.
No, si a mi també em passa això, Azriel, però mira, no sé, amb els posts... és diferent... tot i que, no t'ho negaré, se'm fa extrany escriure en castellà en un bloc... molt extrany....
DaKid_A said :
12:33 a. m.
Ahhh... que bé s'està lluny de la gran ciutat, del soroll, del tràfic i de les aglomeracions davant de la porta de el Corte Inglés el primer dia de rebaixes xD

A mi tampoc m'apassionen massa, la veritat. I més veient aquella colla d'histèrics esperant que s'obrin les portes per començar una marató de cops de colze, estirades i demés...

No, no... a mi deixeu-me comprar tranquil! xD
Anónimo said :
11:10 a. m.
Jo, també sóc compradora compulsiva, però això em passa kuan no hi han rebaixes, kuan puc anar tranquilament allà on em roti a comprar-me el que em roti sense haver de fer cua perpagar o per emprovarme roba.
Les rebaixes apesten, però per el bé de la meva butxaca, ja ho podríen ser tot l'any. xD
David said :
12:22 p. m.
blaucel home pot ser divertit això d'esperar a la porta de les rebaixes... més que res per fotre empentes, a mi lo de comprar... xD

birra ai quin nick més maco xD birra potser si reparteixes les compres durant tot l'any en comptes de concentrarles en les rebaixes fins i tot és bo per la teva economia... ;)
12:45 p. m.
feliz el, feliz yo. ¿Entonces pq vaya mierda d felicidad?¿ pq es una falsedad?¿ pq llegas a casa con cosas q no necesitas y q a lo mejor no te pondras dmasiado? ¿pero y lo barato q te ha salido? eh? eh? ejjeeje
te invito al juego d mi ultimo post.
¿Te animas?
Anónimo said :
2:37 p. m.
Sí, sí, quanta raó tens. Tot el que expliques passa. I la solució és just aquesta: no anar-he per no caure-hi.

Publicar un comentario