El futur de les campanyes electorals

1:44 a. m.

( 4 ) Comments

Bé, avui parlarem de la campanya electoral que ja toca.

Ja fa temps que vam veure a tots els mitjans de comunicació el cartell electoral els Ciutadans de Catalunya amb el seu candidat completament nu en teoria perque no te "res a amagar".

Fa unes setmanes em vaig quedar parat amb lo forts que van els joves d'ICV amb la seva campanya electoral... uns preservatius amb l'eslògan "folla't a la dreta" quin escàndol! quin rebombori! evidentment els altres partits van posar el crit al cel i la campanya es va haver de retirar, tot i que jo crec que era una gran idea, l'eslògan era bo, i van cridar ser el centré d'atenció dels mitjans de comunicació que és el que es buscava...

Dissabte a la nit, per altra banda estava jo creuant el carrer Balmes quan em vaig trobar amb un smart amb unes enganxines a la porta que deien "volem lligar amb tu". Carai! això m'interessa! - vaig pensar - pro les meves il·lusions van quedar fetes pols en quan vaig veure del que es tractava... no era pas un grup de mosses joves en busca de nois disponibles no, es tractava de l'Artur Mas que volia lligar amb mi!! "et deixes?" - em deia.

No es pot jugar així amb les il·lusions de la gent! aquests de lse JNC se les saben totes, i es que a les campanyes elecotrals tot s'hi val per cridar l'atenció.

Aquestes tres campanyes publiticaries tan radicals orientades a un contingut sexual (perquè, desenganyem-nos, qui et diu tan directament que vol lligar amb tu només ho diu amb una intenció) en fan pensar que potser en aquesta campanya s'ha creuat algun tipus de límit que permetrà als publicistes ser més directes i agressius en un futur proper.

Fins ara, la política era una cosa seriosa amb tot un seguit de normes (cartells electorals amb la cara del candidat, preferiblement tallant-li la part de dal si te calva) més o menys estàndards, una cosa bastant seriosa i formal.

També està clar que les campanyes de les que estic parlant son les que han ideat les joventuts dels partits, pro bé, les joventuts son la base i algun dia arribaràn a la cúpula del partit i potser llavors serà quan tothom es tregui la màscara, i es deixi clar que la campanya electoral és un concurs de popularitat on tot s'hi val per sumar vots, i potser llavors els politics aniran a TNT (com al gag de Polònia de la setmana passada) i es fotran els plats pel cap i arribaràn a les mans... perquè senyors, això no ha fet més que començar... encara queda la recta final de la campanya!

4 Responses to " El futur de les campanyes electorals "

MaRiNa said :
12:31 p. m.
Nomes un petit incís: era el carrer Aribau... no pas Balmes ;)

si q van forts si.. han aconseguit q la campanya dels verds surti als diaris amb titulars enormes!
Mikel said :
7:17 p. m.
LA veritat es que la campanya dels joves de IC jo no me la creia....no entenc com algu del propi partit no els hi va impedir perque estava clar que els hi farien retirar....a no se que ja els hi anes be que s´en parles...
David said :
12:10 p. m.
jo crec que l'objectiu era cridar l'atenció encara que els retiressin la campanya, i ho van aconseguir
12:48 p. m.
això de la política és com un conte, hi ha bons, dolents, es barallen, lluiten, però al final tots mengen anissos, i els veus que van a sopar junts i fan manetes... ens tenen ben enredats!!!

Publicar un comentario