Els premis Darwin

3:17 p. m.

( 9 ) Comments

Hi ha una coneguda pàgina d’Internet que cada any entrega els premis Darwin a les morts més estúpides de l’any. S’anomenen Darwin "en honor a en Charles Darwin, el pare de la teoria de l’evolució, premiant a aquells que milloren la nostra herència genètica eliminant-se d’ella."

La web està en anglès així que us faig un breu resum dels casos que de moment encapçalen les votacions:

El martell del desastre: (Brasil, Agost del 2006) Un home prova de desmuntar una RPG (granada impulsada amb coet) fent-hi passar repetidament el seu cotxe pel damunt. Com que no ho aconsegueix decideix utilitzar un martell pneumàtic. Al segon intent va aconseguir desmuntar-la, amb una explosió que va causar un mort, va destruir sis cotxes i la botiga on s’estava realitzant la operació. La policia va trobar 14 granades més en un cotxe proper, es creu que volien vendre-les com a ferralla. Certament, van aconseguir fer un munt de ferralla.

Cremat per una burilla: (Anglaterra, 17 d’abril del 2006) Philip, un home de 60 anys, està a l’hospital rebent un tractament a la pell, que consisteix en cobrir el cos amb una crema a base de parafina, altament inflamable. Els doctors el van avisar de que no podia fumar sota cap concepte ni acostar-se a cap font de foc. Pro en Philip no podia passar sense una cigarreta, i d’amagat sen va fumar una. Tot va anar bé fins que va trepitjar la burilla per apagar-la. La seva roba havia absorbit el producte inflamable i es va encendre a l’instant. Va patir cremades a tot el cos i va morir a la unitat de cures intensives.

La Guerra de les Galàxies: (Anglaterra, 2006) Dos joves de 17 anys decideixen imitar a en Darth Vader a la Guerra de les Galàxies i fabricar-se els seus propis sabres làser casolans, obrint uns fluorescents i abocant-hi benzina dintre... quan els van encendre van obtenir una explosió digne de Star Wars... Un d'ells va morir a l'acte i l'altre va sobreviure per tal de deixar constància de l'estupidesa que havien comés.

Bé i amb aquest post em despedeixo del 2006... que tingueu tots una bona entrada d'any!!!

9 Responses to " Els premis Darwin "

MaRiNa said :
3:49 p. m.
jajaja
q trist morir aixi! però encara mes trist que quedi per a la posteritat!
esperem que visquin una vida "millor"

Bon any! (quants cops ho he dit ja?? )
9:17 p. m.
Gran post si senyor! T'explico l'última.

Un senyor mort aixafat pel seu vehicle estacionat en una pujada mentre treu l'equipatge del maleter!!! (no fa gaire que ha passat)

Bon any, un altre cop!
MaRiNa said :
6:59 p. m.
es veritat!! la vaig llegir al diaria i em vaig quedar a quadres! vaig star discutint amb ma mare com podria haver passat!
David said :
11:56 a. m.
jajaja jo també la vaig llegir, al menéame segurament no? xD
Alepsi said :
4:40 p. m.
Mira que la gent és rara, eh?? Fins i tot per morir a la gent li agrada donar la nota... xDDDDDD

Bon any Azriel!!!!!! ;)

Per cert, el Josep famós aquest de l'esquerra... va lligar, finalment??????? [vés curiositats que té una... xDDDDD]
David said :
4:50 p. m.
ostres Alepsi! doncs lie he de preguntar!! que jo veiés no... pro vaig estar perdut bastant de rato.. mai se sap!! Bon any a tu de nou!
Candela said :
10:38 a. m.
BON ANY NOU!!!!!

jajaja quin post més divertit!
MaRiNa said :
3:47 p. m.
Nomes comentarte que tens un anunci que posa: Cocaina y alcohol
Deja la cocaina immediatamente!
ens han vist cara d drogates
David said :
4:08 p. m.
Si, surten uns anuncis molt divertits... vol de coloms a la garrotxa xD no se jo si això dels anuncis relacionats amb el contingut funciona gaire bé... 8-)

Jo per la meva part no parlo de drogues al meu blog no se d'on ho haurà tret... :S

Publicar un comentario