Un mymy

12:47 a. m.

( 14 ) Comments

Bé, primer de tot us preguntareu que coi es un mymy... un mymy es la fusió d'un meme + yrun = mymy.... sí te una forma de raonar un tant curiosa aquesta noia... bé aqui va el mymy:

Aquest consisteix en escriure la frase més culpidora d'algun llibre. La que te'n recordis més i escriure-la per a que pugui culpir als altres blocaires!

Ostresss... si jo tinc memoria de peix!! mira, posaré una frase que em va colpir a la meva época del cole:

“Sáquente el corazón vivo /por el derecho costado
si no dices la verdad /de lo que te es preguntado
si fuisteis o consentisteis /en la muerte de tu hermano”

- Poema del Cid

No se, amenaçar a algú de treure-li el cor pel costat dret sempre m'ha semblat molt fort, pro ja ho tenien això a l'edat mitjana, que eren molt bésties.

Així que la propera vegada que hagueu d'amenaçar de mort algú us animo a utilitzar aquests versos tan macos, que a més d'acollonir també il·lustraràn una mica a la vostra víctima.
I el passo a la Marina, l'Emma i en Mikel... i si algú més el vol fer doncs endavant!!

PD: Al meu blocaire invisible que se que m'estarà llegint... et descobriré!

14 Responses to " Un mymy "

MaRiNa said :
11:54 a. m.
uoooo un mymy per mi!!!!!
ara em passare una estona pensant fins q trobi una frase colpidora.
La teva ma fet mal i tot. aix! qina angunia nomes de pensar-ho!

aclariment respecte el post anterior: el meu jet privat son les meves dues cames, que caminant em porten a tot arreu
yrun said :
12:57 p. m.
UOh! Molt b! mol b Azriel!
Sabia k podries fer una bona proposta :D
Veig k ets sanguinari com jo, oh! m'ha encantat la idea d'arrancar el cor pel costat algú... JA tink una amenaça més xD
Candela said :
1:37 p. m.
Uau! quina frase nen!
A veure si trobo alguna que estigui a l'alçada.
Alepsi said :
3:34 p. m.
Caram, caram... sempre he dit que m'hagués agradat viure a l'edat mitjana... però sent home, que les dones ho tenien mlt cru, pobras... en fi... ajajajaja!

Curiós això del mymy! Quines idees, yrun!! Jajajaja!
[Per cert, com saps que el teu blocaire invisible et llegeix? xDDDD]
David said :
3:45 p. m.
alepsi, m'imagino que si m'ha de dedicar un post em llegirà...
Anónimo said :
8:48 p. m.
no ho faras...

(aixo si, m'ha agradat la frase)
David said :
8:50 p. m.
jajaja quina rabia... va, donam alguna pista... "anonymous" qui ets??
Alepsi said :
11:15 p. m.
Ostres que bo! Abans parlo abans apareix!!!! Jajajaja! Dec portar-los al darrera! xDDDD
David said :
11:18 p. m.
Anonymous... manifestat!!!

Et reto a que et facis una foto amb la webcam i la deixis a la meva web!
MaRiNa said :
11:03 a. m.
jajaja doncs no se si es l'anonymous pero hi ha una foto nova al raco de la fama!
ja e fet el mymy :P
David said :
3:19 p. m.
no, Marina, aquest és el Jordi, un amic meu,,, i que jo sàpiga no participa al blogaire invisible :P
Anónimo said :
7:28 p. m.
be, ja m'he fet la foto...
(tot i q no se si l'ha fet)

vols pistes?

no estic als teus links
David said :
7:30 p. m.
uoh, no no s'ha fet la foto... no stas als meus links... pro et "conec"? vull dir, he comentat al teu blog alguna vegada?
Anónimo said :
9:35 p. m.
No, fins ara no "teniem el plaer"
Es a dir, ni estic als teus links, ni estas als meus.

(tot i q potser hi seras a partir del 22)

ja tornare a intentar lo de la foto

Publicar un comentario