Sitting in the rain

8:21 p. m.

( 6 ) Comments

Us heu fixat que al metro de Barcelona plou? sí sí, dintre del metro... més concretament dintre dels vagons.

No, no m'he tornat boig, ja fa temps que passa i els que sigueu de barcelona ja sabeu de que parlo...

Entres al vagó, trobes un úni seient (sospitosament biut) i quan t'hi asseus notes com aquella humitat freda traspassa els teus pantalons... pro ja és masa tard, t'has mullat tot el cul i el ciutadà civic que tens en front (a barcelona som tots molt cívics) et mira amb cara somrient envian-te, clarament, el missatge "fotet, per llest" i clar tu li retornes clarament amb la mirada el missatge "podries haver avisat, cabrón". Pro tu ja no hi pots fer res, th'has mullat tot el cul i tens cara de tonto.

Llavors us preguntareu, com es que estava mullat el seient? i tornem al punt inicial, al metro de barcelona plou!! bé, no literalment, pro cau aigua de l'aire condicionat, i fot molt... i per cert, jo creia que només hi havia perill a l'estiu, pro sembla que el sostre del metro al desembre també goteja... així que teniu dues opcions:

- Si sou bona gent: avisar a la gent si trobeu un seient mullat
- Si sou mala gent: asseure's al seient que està en fron del mullat i esperar a veure si s'hi asseu algú.

Des d'aquesta web jo recomano, evidentment, la segona ;)

Només una cosa mes... ja tinc blocaire invisible!! seràs tu?

I per acabar o bé els meus lectors son uns passotes (cosa més que probable) o la meva relació amb la Pampita no ha creat gaire expectació (gent de poca fe) sigui com sigui dono el meu experiment sobre la xafarderia com a fracassat... i us quedeu amb les ganes de saber el meu secret!

6 Responses to " Sitting in the rain "

Alepsi said :
9:46 a. m.
Uala tiu! Ets un chungu!!! Jo sí que sóc cotilla!!!!! Jo vull saber-hooooooooooooooooooo!!! Sí, ja sé que sóc lectora novata del teu bloc, però em mereixo un respecte, no???????????????????????????? xDDDDDDD
I sí, al metro de Barcelona plou... i jo sóc la ciutadana cívica (de debó) que avisa a la pobre persona incauta que no sospita d'un seient buit enmig d'un vagó.... jajajajaja!
Anónimo said :
2:59 p. m.
Jajajaja! Jo he pensat com tu, la segona opció, és la millor xD
És veritat, el metro és una cosa infrahumana. Amb la calor mutant k fa allà baix i la pudor i el mun d gent tots apegats dins al vagó a hora punta i a sobre plou!
Mira, k em fa molta rabia...
David said :
3:08 p. m.
Així, així m'agrada, deixeu aflorar la vostra mala llet... xD
Roger FJ said :
4:00 p. m.
Mira que seure al Metro... ja et val. Jo casi mai em sento al Metro, primer de tot perque a l'hora que l'agafo va ple com un ou i és impossible, però a part d'això els seients estan guarríssims! No fa falta que que hagin goteres per no seure-hi, és que el 70% dels seients estan plens de merda o de petjades...
MaRiNa said :
4:34 p. m.
ajajaj plou?? mai ma passat.. encara que hi vaig poc. Ahir em va tocar entrar a un metro que venia del camp nou, tot ple d'homes asquerosos i petits que es van quedar intimidats XD
jo si que soc cotilla.. pro mexpliques poc! en canvi jo.. ja saps.. tot el que vulguis saber! ajajaj
David said :
4:38 p. m.
vaja, roger, ets un finolis!!!

I la Marina va poc en metro... heu de saber que es desplaça en jet privat xD

Publicar un comentario