Madrid

1:33 a. m.

( 11 ) Comments

Estic a la capital del regne! Si no caic en mans de l'enemic dimarts tornareu a tenir noticies meves...

I'm in the reign's capital! If I don't get under enemy hands you'll hear from me again on tuesday...

Estoy en la capital del reino! Si no caigo en manos del enemigo el martes volvereis a tener noticias mias...


Iba a poner el himno español pero va a ser que no... mejor una cancioncita de la Fuga, aunque espero que mi viaje sea de mejor rollo que el de la canción!!


11 Responses to " Madrid "

Mikel said :
7:48 a. m.
Doncs tot i odiar profundament el putu equip de futbol que va de blanc he de confesar i confeso que Madrid com a ciutat m´agrada molt , disfruta-la!!! i passa per el Rest.Xistu que segur que hi trobes al Capello menjant pernil
Alepsi said :
9:16 a. m.
Bon viatge!!! Vigila! ;)
MaRiNa said :
12:58 p. m.
no avisis amb tanta antelació no!!

snif snif torna aviatttt

XD
8:54 p. m.
Tu tranqui que per allà no mengen ningú. T'ho dic jo que he viscut 12 anys allà! xDD

si veus en Rajoy i portes una garrafa de gasolina a sobre (hom porta sempre una garrafeta de gasolina i un zippo) ja saps, crema'l a l'estil Bonzo. T'ho agraïrem de tot cor.

grass-shopper
10:12 p. m.
k vagi molt b i sobretot TORNA!
yrun said :
1:26 a. m.
Jo ja ho sabia ;P
Pd40 said :
2:58 a. m.
Vagi bé.
Mira, m'ha fet gràcia el comentari del Grass shopper XDD
Albeta said :
9:17 a. m.
gracies per avisar, eing???
que es això de marxar sense dir res, i més quan vas a l¡'extranger!!
hay que ver....
^eMMa^ said :
4:35 p. m.
Fins dimarts... quina llastima que tornis...
11:25 a. m.
Ei, hola!

No ens coneixem, però per casualitat he caigut al teu blog i m'hi he entretingut una estona (no perquè hagi llegit molt, més aviat perquè m'ha costat una mica moure-m'hi :P)

El cas és que t'he vist pel blog de la Candela i m'he dit "ups! aquest no el conec, li farem una visita" i aquí em tens, fent-te perdre una mica el temps si acabes llegint això... jejeje

Jo no et desitjaré bon viatge, perquè ja has tornat i ho has fet sa i estalvi (suposo).

Per cert... jo hauria recolzat la iniciativa de Grass Shopper, però no hi era per incentivar-te i com que a les notícies no ha sortit res... En fi.

Petons!

P.d.- realment espero que tinguessis millor rollo que el de la cançó!
AzRi3L said :
1:12 p. m.
ey mikel! a mi també m'ha encantat madrid... pro no em vaig trobar pas amb el Capello! per sort...

alepsi traki, no he hagut de trucar-te des de la comissaria ni res al final

marina ja ho sabies que marxava!!... no?

grass shopper hmmm no no vaig veure a en Rajoy, pro ja has vist que la teva iniciativa ha tingut molt bona acollida xD

dejà vie i tant que torno! no poc deixar als meus blocaires sols i desamparats!

yrun tu sempre fen-te la xulaaa!!

pd40 com era l'acudit aquell de la colecta de benzina? xD

albeta ja ho sabies, de ffet us ho vaig dir varies vegades, pro com que no t'empanes quan quedeeem!!

^emma^ gràcies! jo tb t'estimo... xD

metamorfosi benvinguda al meu bloc! t'ha costat moure-t'hi? ai, explica, que això m'interessa a algú més li passa? alguna sugerencia? espero que segueixis passan-te per aquí, petons!

Publicar un comentario