Tour Helvetic

3:35 p. m.

( 2 ) Comments

Plagiant una mica la idea de post de la Marina jo també fare un resum fotogràfic (MOLT resumit) del meu viatge a Suissa.

Varem llogar un apartament a Grindelwald (a través d'Interhome, molt recomanable) i des d'allà, amb el cotxe, vam visitar pràcticament tot el país.

Primer de tot s'havia d'agafar el tren del Jungfraujoch. Des de Grindelwald mateix et puja a l'estació de tren més alta d'europa (3.454 m)

Sphynx Observatory and Jungfrau
A la foto podeu veure el Konkordiaplatz (l'esplanada on comença la glacera) i d'esquerra a dreta el Monch (4.107m) el Jungfrau (4.158m) i l'observatori Sphynx (3.454m)

El segon dia vam agafar el cotxe fins a Berna i Luzerna. No tot podien ser muntanyes, i la veritat es que son dues de les ciutats més maques que varem visitar a Suissa.

El Kapellbrücke y la Wasserturm
El Kapellbrücke, el pont de fusta més antic d'Europa, i la Wasserturm. Junts son un dels símbols de Lucerna.

El tercer dia vam quedar-nos a la zona d'Interlaken. molt a prop d'on teniem la casa es poden visitar les Trümmelbachälle, un espectacle de la natura, i també es pot agafar el telecabina del Pfingstegg i fer una excursió fins a la Oberergletscher.

Grindelwald
Vistes de Gindelwald des del telecabina que puja al Pfingstegg

El dia cinc varem creuar els Alps tot pujat el cotxe dins d'un tren, per apropar-nos a l'altra regió muntanyosa del país, la vall de Zermatt al sud. De tornada, vam parar a Kandergrund, a veure el Blausee.

Matterhorn desde el Kleine Matterhorn
El Matterhorn (Cervino en francés) és una de les muntanyes més conegudes dels Alps, per la seva forma de piràmide, a part de ser una de les més altes (4.478m).

El sisè i penúltim dia vàrem anar a l'última "gran muntanya" de suissa. Vam agafar el telecabina que et porta al Schilthorn (2.790m) on hi ha el restaurant Piz Gloria, escenari de la película d'en James Bond al servei de sa majestat.

Piz Gloria y Jungfrau
L'observatori i el Piz Gloria, amb el Jungfrau al fons.

L'últim dia varem creuar els Alps per dalt, pels passos de muntanya, que son famosos per les seves complicades carreteres i les espectaculars vistes. A través del Sustenpass varem arribar a Locarno i Bellinzona, i per tornar vam passar pel Furkapass i el Grimmselpass.

.Murata
Tant els tres castells de Bellinzona com la seva muralla son patrimoni de la Humanitat.

I després d'un llaaarg viatge de tornada en cotxe, per fi Barcelona!

Si us interessa podeu trobar més fotos al meu Flickr

2 Responses to " Tour Helvetic "

2:12 p. m.
uauuuuuuuu qué paisajes, que fotos tan bonitas!!
Marina said :
12:19 p. m.
es q a la q una te una bona idea... :P

doncs jo anire a suissa! pero nomes un cap de setmana ... a Ginebra!