El maleït carnet

9:47 p. m.

( 3 ) Comments

Atenció! perill!! ja arriba, i aquest cop ha vingut per quedar-se... es tracta del nou carnet per punts, que entra en vigor el mes que ve, aixis que ja ens podem anar preparant... o no.

I es que em sembla que tot plegat serà una conya semblant a la llei antitabac. Quan hiavia de començar estavem tos acollonits, i deiem "ui, ja veuràs tu, amb la llei aquesta no es podrà fumar enlloc" I ara ja veieu, es pot fumar a tot arreu... es clar que potser s'hi ha guanyat una mica amb la llei, pro no ha arribat ni molt menys al que s'esperava, o almenys al que m'esperava jo, ni crec que s'hi arribi quan s'apliqui al 100%.

I el carnet per punts crec que va pel mateix camí. Ara estem tots molt preocupats. "Amb el carnet per punts, en quatre dies ens el retiraràn a tots!" diuen alguns... pro jo crec que passarà com sempre, potser la gent anirà amb cura el primer mes, i després tothom es passarà la llei pel forro. És a dir, circulant a 180 per l'autopista i frenant uns metres abans del radar.

No se si ho sabeu, pro la retirada dels punts no serà inmediata, al moment de la infracció, sino que s'haurà d'esperar a que hi hagi una espècie de sentencia ferma contra el conductor... bé, no en se molt del tema, pro em dona la impressió de que els infractors habituals aniràn acumulant punts, pro seguiràn conduint com sempre, recorrent les multes i "passant" de pagar-les, tal i com fan ara. I es que sabent com funciona la burocràcia, et saltaràs un STOP i et treuràn els punts al cap de 2 anys.

Llavors, per a què servirà el carnet per punts? Doncs està clar, per treure els cuartos als pringats de sempre... als infractors ocasionals... els mateixos que pringuen actualment pagant les multes, ara, a més a mes, hauràn d'afluxar la pasta en els cursets de renovació, a més a més de pagar la multa, es clar...

I, com sempre que intentem buscar l'origen d'alguna cosa en aquest humil blog, hem arribat al tema de la pasta, les peles... que vist el panorama, sebla ser el motor que mou tot el que ens envolta.

3 Responses to " El maleït carnet "

Carmelo said :
12:07 p. m.
A mi em fa certa gracia lo del carnet aquest dels punts. No se, fa il.lusio. Si no ho tinc mal entes tu tens uns quants punts d'entrada i els vas perdent o pots recuperar-ne de tant segons el que facis. Vaja, es com les "vides" en un videojoc!

Aquestes son les normes amb les que ens hem criat els de la meva generacio!! Segur que al principi perds mes vides del que voldries per falta de practica pero ja ens hi acostumarem a "jugar" i a gestionar be els punts. Es com quan jugaves al Super Mario Bros... ;)
MaRiNa said :
12:18 p. m.
jjajaja q bo lo dls videojocs!
la veritat es q no es es q em preocupi gaire. primer d tot xq enccara me d treure el carnet (i em fa molta mandra axi q tirali un parell danys)i despres xq no poden treureli el carnet a la meitat d la poblacio dl pais.. axi q faran la vista grossa molts i molts cops. com a tot. axi nem!
4:29 p. m.
com que sembla que el mon el mou la pasta!!! no ho sembla, ho és.
tot ho mouen els calers tant si ens agrada com si no...

carnet per punts... mola!!

Publicar un comentario