La "paritat"

12:11 p. m.

( 7 ) Comments

Avui vaig a ser políticament incorrecte... (ha! Com m’agrada això!) Últimament, sobretot des d'ahir amb la designació dels consellers i conselleres, no paro se sentir la paraula paritat.

Bé em dona la impressió de que molta gent no entén bé aquest concepte o el malinterpreta... si entenem paritat com a igualtat entre homes i dones perfecte, cap problema, de fet en soc un gran defensor. Del que em queixo és de la gent que entén paritat com a una igualtat numèrica o una proporció exacta del 50 i 50% entre homes i dones.

Ara poso per exemple el nou govern, al que molta gent hi atribueix una falta de paritat.

Jo vull un govern que funcioni, i tant me fa el sexe del que hi hagi manant mentre siguin els que estan millor capacitats per exercir el càrrec, i m’és igual si son tot homes o tot dones, i no crec que s’hagi d’afavorir o discriminar a ningú per tal d’aconseguir una estadística de “paritat” del 50%.

Personalment, crec que un govern que es defineix com a “progressista” haurà nomenat a qui era millor per cada càrrec sense discriminacions sexuals, no creieu?

També se que molts de vosaltres em direu que al món laboral, per exemple, hi ha molts directius a les empreses que son uns cabrons misògins que discriminen les dones i no els hi donen llocs de responsabilitat, i que per això cal lleis que regulin aquesta famosa paritat.

Doncs sí, teniu raó, jo només critico a la gent que es queixa “perquè si” i denúncia "injustícies" sense saber ben bé que es el que demanen...

Bé ara totes les feministes i tots els exaltats que no han passat del primer paràgraf em podeu saltar al coll... després rellegiu el post.

7 Responses to " La "paritat" "

MaRiNa said :
1:02 p. m.
jajaja tornes a la teva vena cruel i politicament incorrecte!
Queixarse perque si... a vegades funciona.
Jo me llegit tot el teu post i crec qu si, al govern ha de ser-hi el que estigui millor calificat, però també s'ha de reconeixer que moltes de molt ben o fins i tot millor qualificades es queden fora de llocs de responsabilitat per ser dones.
I una cosa es que es defineixin com "progressistes i d'esquerres" i l'altra es que ho compleixin tot al peu de la lletra.
(havia escrit molt mes, pero me donat q me fet un embolic tant homes i dones que millor esborrarlo abans de crear una tempesta de posts tipus "post de les hamburgueses"
David said :
1:10 p. m.
totalment d'acord marina, tenia una altra noticia sobre hamburgueses pro he decidit no publicar-la per no ferir susceptibilitats... (soc molt considerat jo)
Alepsi said :
9:08 p. m.
Doncs jo estic 100% d'acord amb tu. Em toca la figa que es pretengui una igualtat numèrica, és una subnormalitat. Hi ha dones molt millor preparades que molts homes per excercir un càrrec, clar! Però també hi ha homes molt millor preparats que moltes dones per excercir-los! Jo proposaria un enviament de currículums sense posar el nom ni el sexe ni la foto. Seleccionar en base a aptituds, no a morfologia/biologia!!!!!
Anónimo said :
12:51 p. m.
A veure, jo crec k tens raó Azriel. Xa k regular aquesta llei si realment s'haurien de fer opos xa veure kin esta més capacitat xD

Jojo! Com m'ha encantat el de políticament incorrecte :P

K no crec que tingue que veure amb res el feminisme aki, simplement el tenir seny o no (toma! xD)
Roger FJ said :
2:56 p. m.
Quina tonteria això de la paritat, que escullin als millors preparats i punt. Si hi ha majoria d'homes o de dones més absolutament igual, el que importa és que siguin vàlids i que facin bé la seva feina. La culpa la tenen els d'Iniciativa, que estan massa preocupats per la forma i no pel fons... Que no ens passi res!!! :P
Anónimo said :
2:05 p. m.
jo vull q posin a les persones mes adients... no serveix de res posar una dona (o un home) si no es la persona mes indicada.
a demes la paritat numerica es una presa de pel, ja q normalment les conselleries on es mou mes pasta van a parar a homes, aixi q...
Unknown said :
12:42 a. m.
No hi ha com creure en la benevolència de l'ens públic.
I esclar que ho faran per les seves capacitats d'exercic el càrrec, no perquè hagin estat els més dèspotes a l'hora d'escalar posicions i puguin afavorir als qui tallen el bacallà. Quin disbarat Pol ! Sigues políticament correcte, si us plau !

Publicar un comentario