A la lluna hi falta gent!

3:56 p. m.

( 2 ) Comments

Recentment lagencia de viatges on-line Destinia.com ha llançat al mercat les primeres ofertes de vols espacials a Espanya.

Bé, primer de tot he de dir que em sorprèn, és ben sabut per tots que els avenços tecnològics solen arribar bastant tard a Espanya, i es que quan penso en l’Espanya cañí i els viatges espacials les coses no em quadren... massa surrealisme.

Després del xoc inicial m’he dedicat a mirar preus... i bé, no crec que hi hagi gaires persones que es puguin permetre pagar 20 milions de dòlars per a passar una setmaneta a l’estació espacial internacional (bé, excepte el propietari de la Bruixa d’or) i això impossibilita bastant la barreja de lo cañí amb lo espacial, cosa que m’alleuja bastant.

I bé, qui sap, potser d’aquí uns anys les companyies de baix cost s’apunten a la moda i podem trobar una fantàstica oferta de vueling de "a la lluna a partir de 10€" llavors els catalans podrem anar-hi tots i fer-hi botellons o alguna cosa semblant, ja sabeu pel tema d’escampar l’incivisme... (hi haurà mossos a la lluna?) i els Espanyols podran enviar-hi a Manolo el del Bombo i tothom s’hi trobarà com a casa.

Esperem que els nois de vueling triguin molts anys en tenir la idea, ja se’n preocuparan els nostres nets d’aquestes coses!

2 Responses to " A la lluna hi falta gent! "

11:22 p. m.
Home doncs jo me'n vaig al port aventura o a fer puenting que surt més econòmic i t'estalvies aquell traje incòmode!
MaRiNa said :
12:49 p. m.
D'anar a la lluna ni ganes, de gastarme els 20 milions que estic començant a estalviar encara menys!ajjaja
no se si confiaria amb vueling o una daqestes x nar a l'espai... potser no tornes

Publicar un comentario